Projecten afronden…

Ik ben momenteel veel projecten die al een tijdje liggen aan het afronden. Een paar sokken waar ik al zeker 1,5 jaar mee bezig was (geen foto). De kleuren vond ik saai, het was gekochte wol en geen handgeverfde ;-). Een shawl waar ik ook al zeker een jaar geleden aan begonnen was, mijn gebreide/gehaakte deken van plantaardig geverfde wol enz.

Ik haak een nieuwe deken, want daar zijn we hier in huis dol op, ook met plantaardig geverfd garen. Binnenkort is er nog meer plaats voor nieuwe projecten, heerlijk!

I have been finishing quite some WIP’s lately, some of which have been lying around the house for 1,5 years and everytime I would pick them up and leave them somewhere else. The blanket I knitted with my own naturally handdyed yarn, a pair of socks, a scarf, a shawl etc….. I have finished about five now and soon there will be lots of room for a whole bunch of new WIP’s ;-).

IMG_9819

Deken gebreid met plantaardig geverfd garen, veel gebruikt :-). Blanket, knitted with naturally dyed yarn, lot ‘in demand’ at the moment 😉

IMG_9884

Met dit paar ben ik heel blij, handgeverfd natuurlijk :-). Finished pair of socks, love these 🙂

IMG_9885

IMG_9899

Net van de pennen, moet nog geblockt. Kleuren komen niet echt tot hun recht op de foto… Just finished, needs to be blocked. Colours are more beautiful than the picture shows…

IMG_9926

Deze haakt zó heerlijk weg, voor de kille avonden in lente en herfst, enkeldraads gehaakt, geverfd met fluitekruid en vuilbastboom. Such a lovely, crocheting project, just crocheting and letting your mind wander… Naturally dyed yarn. I am totally in love with these colours :-).

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Sokken breien. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

